Det er en del af foreningens formål at udbygge og vedligeholde kontakt til andre foreninger, grupper og enkeltpersoner, som har interesse i pilgrimsvandring. Et led heri er at informere om de spændende aktiviteter, som de afholder.

I Roskilde Pilgrimsforenings nyhedsbreve informeres der allerede om mange af disse aktiviteter. Selvom der udkommer 7-8 nyhedsbreve om året, så vil der være nogle aktiviteter, som udbydes efter det seneste nyhedsbrev, eller som har en kort tilmeldingsfrist. Disse tilbud vil vi forsøge at informere om her.

NYHEDSBREVE FRA SØSTERFORENINGER

Nyhedsbreve fra Roskilde Pilgrimsforenings søsterforeninger Viborg Pilgrimscentrum og Foreningen Den Danske Klosterrute plejer at blive udsendt sammen med vores nyhedsbrev. Som noget nyt kan du nu i stedet finde dem her.

Viborg Pilgrimscentrum – nyhedsbreve

Viborg Pilgrimscentrum_Nyhedsbrev_2023_01